Nagy Ádám

Marketing, PR, dizájner

Az elmúlt időszakban számtalan különböző helyen szereztem értékes tapasztalatokat: öt évig online videojátékos magazinoknál voltam újságíró, majd egy multinacionális cég HR osztályán töltöttem másfél évet Recruitment és Employer Branding területen.
Közben az online marketing iránti érdeklődésem is egyre inkább az előtérbe került, jelenleg egy marketingügynökségnél igyekszem ellesni a szakma összes fontos praktikáját és megalapozni karrieremet ezen a területen.

Munkáimban közös pont volt és mindig is érdekelt, hogy egy-egy adott üzenetet hogyan lehet a leghatékonyabban célba juttatni, milyen megfogalmazás, milyen képi világ éri el a legnagyobb hatást az adott célcsoportnál, Az Igazi Kincs üzenete pedig minden korábbi munkámnál fontosabb, hiszen a Föld egész lakossága érintett benne.

Hiszem, hogy projektünk és a megfelelő kommunikáció segítségével azokat is cselekvésre bírhatjuk, akik eddig valamiért passzívak maradtak környezetünk védelme kapcsán!