Oláh János

Projektvezető, modellező, pályatervező, programozó

Másfél évtizede vagyok szoftverfejlesztő, kezdetben adatbázis alapú alkalmazásokat készítettem, aztán az irány egyre inkább eltolódott a 3D alkalmazások felé.
Folyamatosan keresem azokat a lehetőségeket, amelyekkel az elképzeléseimet a lehető legjobb minőségben vagyok képes megvalósítani. Napi szinten dolgozom különböző grafikus motorokkal, Photoshop-pal, 3DStudio-val, videó vágó eszközökkel.
Hihetetlen élmény látni és nagy elégedettséggel tölt el, amikor egy elképzelés a rengeteg befektetett tanulás és munka után valósággá válik.

Mindig törekedtem arra, hogy az emberek számára olyan felhasználóbarát alkalmazásokat készítsek, amelyek rendelkeznek valamilyen mondanivalóval is.
Pontosan ezért - a természetet csodálattal tisztelő emberként - arra gondoltam, hogy a környezettudatos szemléletet ötvözhetném a játékos megvalósítással. Ez a gondolat akkor lehet igazán hatékony, ha a játékos amellett, hogy jól szórakozik, átél egy olyan érzést is, amely közelebb hozza számára a természetet, képes lesz más szemmel tekinteni rá.

Legfontosabb célom - ami egyben csapatunk legfontosabb célja is, hogy az emberek számára megmutassuk ezt az érzést - szeretnénk, ha minél többen átélnék.